lördag 4 februari 2012

Helg, Mello-delfinal och Odd Molly

Hej på er!

Ett litet livstecken från mig. Har sedan i onsdags varit fullt upp med både det ena och det andra. 
Men nu är det tack och lov helg och lite mer utrymme för att kunna uppdatera. 
Helgen  har hittills bjudit på; dansskolepremiär för gosetösen, besök hos barnens morföräldrar och Mellokikande hemma. Tycker förövrigt att det var helt rätt finalister som tog sig vidare till Globen.

Igårkväll fastnade jag framför Odd Mollys rea, och en av blusarna som jag var så sugen på i somras, men backat pga. priset vart det nu halva priset på. Det gick liksom inte att låta bli. Det blev dock inte den färgen som jag ville ha i somras utan i militärgrön. 
Nu får det hållas lite slantarna ett tag så att man blir lite mer lik Spara än Slösa :-)



Imorgon blir en riktig slappardag för oss. Vi skulle haft besök av makens kusin och hennes familj, men pga. sjukdom har detta fått skjutas på framtiden.
Kram och trevlig fortsättning på helgen önskar jag Er!

1 kommentar:

Emilias sa...

Odd Moly har så fina kläder :) Kul med lite shopping!
Hoppas helgen varit fin!
Kramar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails