onsdag 7 maj 2014

PÅ MATBORDET JUST NU


Älskar verkligen att pynta och piffa hemma. Det är jag lika road av som av matlagning. Just nu ser piffet på matbordet ut som ovan. Lite egenplockade blommor som stora A plockat, en liten minisuckulent (tror jag), samt Två skålar/koppar till värmeljusen. Alltsammans inklämt på min Mateustallrik modell lite större som jag älskar.


Hej sena onsdagskväll!

Här har ni en bloggerska som försöker gå ner lite i varv. Egentligen var jag helt slut när jag kom hem från jobb och mathandling, men efter en mugg thé satte jag igång att röja ,plocka och damma kök/vardagsrum samt badrum. 
Jag har ofta svårt att bara koppla av i soffan framför tv:n på vardagskvällarna, allt som oftast är det något jag vill få fixat innan jag kan koppla av.
Nu är som sagt klockan nästan natten, så nu väntar sängen!

KRAM PÅ ER!

1 kommentar:

Postadress Torslanda sa...

Känner igen det där. Mkt som ska hinnas med under kvällarna i veckan. Men nu är det freedag och så skönt är det.
Ha en fin kväll

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails