lördag 15 mars 2014

LOVELY SATURDAY & ETT LITET TIPS



Helglyx för mig är även ett rykande färsk inredningsmagasin och ett nyinköpt doftljus!
Denna tidning är "ny" för mig. Blev tyvärr en aningens besviken  då badrumsreportaget var inte så omfattande som jag hoppats på. 
Finfina doftljuset från Collection Bianco inhandlades i en supermysig butik i vårt stora samhälle, som en bekant till mig driver. Finns alltfrån underbara kläder från bl.a Lily of Sweden till väldoftande tvålar, ljus, väskor, skor, sjalar, you namet it!
De har även numera en netbutik och den hittar du här --->



Hej på sena lördagskvällen!

Mår ni bra?
 Här är läget lugnt sånär på äldsta tösen som ligger och snickelsnackar med en av sina bästisar som är här på sleepover. Snart blir det soffläge och ett (eller två) avsnitt av The walking dead  tillsammans med min stora älskling.
Har förberett lite dessert som vi ska avnjuta.
 Pannacotta med en lite annorlunda tvist. Receptet ska ni få lite längre fram!
Denna härliga lördag har innehållit bl.a stallhäng, rensning av tjejernas rum. Stora  A fick rensat ut alla sina dockor och dockkläder som lilla A gladeligen ville ha.

Nu är det läge att säga till tjejerna att släcka ljuset. 

På återseende!

KRAM





Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails