torsdag 15 september 2011

Tjohoo!!!


Gissa om jag är glad och nöjd så här på kvällskvisten. Är sedan några år medlem i Buzzador, där man kan få möjlighet att kostnadsfritt testa diverse produkter. Har dock inte varit så aktiv, och de saker jag fått testa har väl inte varit så jätteroliga, men nu verkar det vända! 
Anmälde mitt intresse att få hem veckotidningen Allas (tantvarning jag vet, men, finns mycket kul läsning och för att inte tala om smarriga recept) under en månad och till min glädje såg jag att ikväll att jag blivit uttagen! 
Ser fram emot första tidningen! 
Ni som inte är medlemma i Buzzador, bli gärna det, då man kan ha turen att bli uttagen att få testa olika produkter!
Nu blir det sängen, jobb imorgon och sedan HELG!
KRAM

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails