torsdag 15 september 2011

Detta längtar jag efter just nu

Go´förmiddag!
Sitter på jobbet och har rast. Det är verkligen fullt upp när man jobbar heltid och jag börjar tyvärr redan känna mig lite småsliten. Tänk om man kunde få en hel ledig vecka  nu under hösten tillsammans med familjen??? Drömma går ju...:-)
Tur är att jag lagt in lite lediga fredagar  nu under hösten tillsammans med barnen.
 Men redan nästa vecka vankas det en ledig mys-dag, då barnens förskola är stängd och jag får möjlighet att umgås med skrottarna en HEL vardag, inte dumt alls! Man uppskattar verkligen all ledig tid hemma på ett annat sätt nu när man jobbar 5 dagar i veckan.
Nog klagat. 
Jag önskar DIG en riktigt fin torsdag och imorgon är det enbart EN dag till helgen, ska bli så skönt med helg då vi inte har mycket inplanerat, för en gångs skull. Bara mysa, äta god mat, hyra film.... Lite bak inför A:s stundande 5-årskalas blir det nog ochså!

KRAM

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails