onsdag 9 februari 2011

Nybliven medlem i "sällskapet Odd Molly"

       






Go´kväll på er!
Ända sedan jag köpte min underbara Lovely knit kofta från Odd Molly har jag blivit helt kär i dessa plagg, kvinnliga ,mjuka sköna plagg som gör att man känner sig sååå fin!
Det gör dessvärre inte priset, och då är det himlans tur att Tradera finns. Budade hem en 327 light cotton embroidered blouse häromdagen, liknande den på den översta bilden.
Igår hittade den hem till min brevlåda. Kan inte annat än att säga att jag är supernöjd  med mitt lilla "fynd". Kommer bli super med ett par jeansleggings, mina sneakers på från Nike i vår.
Dessvärre är jag av sorten "mycket ska ha mer" så nu är jag redan på jakt efter en liknande den på den nedre bilden...
Nu bär det av åt sängen. Börjar redan kl: 6:00 imorgon bitti och sedan är det helg för min del. Underbart!
Ha en fin torsdag allihop, ett steg närmare helgen!
KRAM

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails