tisdag 8 februari 2011

Blingo-visning

En kompis till mig har börjat som säljare för Blingo. Blingo är ett svenskt barnklädesmärke som satsar mycket på att tillverkning är så miljövänlig som möjligt. Inom kort ska jag ha en Blingo-visning hemma hos mig.
Jag har två givna favoriter som jag definitivt kommer att beställa till mina små;


Tror att dessa gröna plyschbrallor med matchande tröja kommer passa lillprins K  perfekt!



Denna klänningen kommer bli en given succé hos  gosetösen. Perfekt i sommar med ett par söta ballerinasandaler till.

I övrigt hoppas jag att vår lilla familj håller oss friska och krya en lång tid framöver nu.
I helgen fick vi äntligen upp de nya gardinerna vid matplatsen, bilder kommer snart.
Igår fick jag även kommit mig iväg till färgaffären efter jobbet och fick inhandlat trävaxolja så nu ska vårt kära köksbord bli som "nytt" igen.
Ha en fortsatt bra dag ,alla!
KRAM

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails