torsdag 27 januari 2011

Paus...

Det har blivit något av en ofrivillig bloggpaus dom senaste dagarna. Meeeen, I`ll be back.
Denna veckan har varit hektisk med sena och långa dagar på jobbet. I gengäld har jag varit ledig idag och är således imorgon med.
Idag passade jag och barnen på att besöka vårt alldeles egna lilla "Ullared", med siktet inställt på födelsedagspresent till vårt fina fadderbarn som fyller år imorgon och ska ha kalas i helgen. Som vanligt kom jag hem med en hel del annat. Bl.a ett par gardiner till matplatsen.
 Har letat med ljus och lykta efter ett par grå öljettlängder men inte hittat något jag varit nöjd med, antingen inte den nyans jag vill ha eller så har de inte funnits i grått.
Idag sprang jag alltså på det jag letat efter länge. Ni ska få se resultatet framöver.
Imorgon är det redan fredag och jag och barnen ska besöka min fina kusin C och hennes små godingar.Så tills dess:
TGIF!!!!

2 kommentarer:

En helt vanlig mamma sa...

Trevlig shopping. Misstänker du köpte samma somjag fast jag vita. Jag har tvättat dom och de skrymper rätt mycket, så gör det först, och försök dra dem till samma längd, för mina blev olika långa. Ett tips bara. mina kostade 79:50 per längd....

Mia sa...

Bilder väntas på gardininköpet ;)

HA EN HÄRLIG FREDAG!

Kramar ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails