fredag 13 juni 2014

LÄÄÄÄNGESEEN & LITE NYTT TILL KÖKET



Under lördagens besök i stora staden hann jag in en snabbis i favoritbutiken no.1, Lagerhaus för lite span. Kom som vanligt ut med en påse med mer eller mindre nödvändiga ting. Av det mer nödvändiga var en snygg kaffeburk att ha framme på köksbänken. 
Denna från Village, men inhandlad på Lagerhaus motsvarade mina önskningar om något i svart och vitt. En kökshandduk i samma mönster fick även följa med hem.





Hej och hallå!

Superlängesen jag kikade in här nu, men dagarna har gått i 180, med alltifrån konserter, sommarfester och skolavslutningar och allt annat som ska hinnas med på hemmaplan, samt  lite plugg ovanpå det. Läser ju som ni vet vid sidan av jobbet och det tar en del tid och ja, jag vet det är självförvållat, men lite väl hektiskt blir det i vissa perioder.
Nog klagat om det. Nu har barnen sommarlov "på riktigt" om sisådär 8 dagar och själv jobbar jag ytterligare 2 veckor till, och kanske lite mer till för bloggen.

Nu väntar jag på att maken har lagt stora A, blev visst lite senare för henne då hon varit iväg på pyamasparty hos en klasskompis. Sedan blir det räkor, lite ostar och vin framför någon serie eller film. Har precis skaffat Netflix så nu finns det mycket att välja och vraka mellan.
Jag hoppas ni haft och har en härlig fredagskväll, och det lär inte dröja lika långt tills jag kikar in här igen. Har lite tips och recept som kommer att komma upp här i dagarna.


KRAM PÅ ER!


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails