tisdag 28 januari 2014

KOPIA VS ORIGINAL


Kopian:


Bild lånad härifrån!



Originalet:


Bild lånad härifrån!

Jag är svag för vasen Dagg från Svenskt Tenn. Dock är den genomskinliga snyggare än den rosa. Priset är dock lite svårt att motivera, särskilt när man har mindre barn och rädd att de ska ha sönder fina vasen för 2500 SEK. Vilken tur att det finns söta nästan- kopior att köpa för en bråkdel av vad originalet kostar. 
Den söta vasen överst kommer från H&M home och klickades hem i samband med att stora A:s garderob behövde uppdateras.
Jisses, vad vår tös växer! Byxor, toppar, tröjor, och en klänning blev det.


God kväll på er!

Tisdag kväll och endast två arbetsdagar innan helg för min del. Japp, på torsdag blir det ledig dag för min del, men den kommer att spenderas på sjukhuset med K. Vi ska kolla hans hörsel. 
Sedan har jag lovat honom en mor-son-dag  vilket innefattar bl.a lunch på Gyllene Måsen. Gissa om han ser fram emot torsdagen, trots sjukhusbesöket!
Detta blev ett kort litet hej från mig, hoppas ni alla har en fin vecka vad ni än hittar på!

KRAM

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails