torsdag 7 februari 2013

Onödigt, men kul!

Bild:Lånad

Ibland är det verkligen roligt och lite busigt att klicka hem något riktigt onödigt på nätet.Eller, ja, onödigt, det beror på hur man ser på det. 
Diskmedel är man ju behov av i ett hushåll, men kanske duger YES. Och det har det gjort i det här hushållet ochså, men så har jag länge varit nyfiken på produkterna från Maison Belle (någon som testat produkter därifrån?), som säljs lite varstans i var och varannan webbshop som säljer inredningprylar.

Igår när jag var hemma och vabbade klickades en flaska diskmedel från Maison Belle hem. De ska visst dofta ljuvligt, om man får tro flera inredningsbloggar. 
Sedan att flaskan är så fin att det kan stå framme är ju bara ett plus i kanten. Inredningsnörd, jag?!

Imorgon är det fredag och ledig dag tillsammans med båda mina småskrottar, längtar! Efter ett viktigt möte på förmiddagen, ska vi bara mysa och slappa här hemma och fredagsmysa i massor. För det är vi värda!


KRAM

5 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Jag har testat och gillar! Väntar en leverans ... :)

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Berätta gärna vad du tycker!
Själv älskar jag YES, tar oavkortat bort fett och sånt som satt sig fast.

Köpte ett tag diskmedel från House Doctor som alla skrev om. Visst, flaskan var skitsnygg men medlet...desto sämre. Men det är min erfarenhet.

Kram och hoppas du blir nöjd!

Nazima sa...

Postadress Torslanda:låter tryggt! Varifrån beställer du? Jag beställde från en webbshop som heter ease.

Ett fridfullt hem: trist att det inte höll måttet, hoppas det inte va Maison Belle då, ;)

Återkommer med rapport börjar fått hem och testat!

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Nä det jag provade var HouseDoctor diskmedel:-)

Alexandra sa...

Har också klickat hem lite doftande lyxiga diskmedel och rengöringsspray.Ibland får man unna sig lite lyx till diskbänken.För doftena är ju så underbart goda.Här beställde jag ifrån http://www.agnesamelia.se/products/38-maison-belle-kok.aspx
hälsn alexandra

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails