fredag 24 februari 2012

Heeelg!

Middagen uppäten, barnen lagda och sussar gott i sina sängar, brasan tänd och total avkoppling för mamman och pappan.
Även fast veckorna fullkomligt rusar fram och vi faktiskt är inne i den sista delen av Februari som är den sista riktigt vintermånaden (om ni frågar mig!),så är fredag kväll veckans bästa dag/kväll.
God mat, umgänge med familjen och förhoppningsvis glada och nöjda barn. Det är få saker som slår detta!
 Idag blev det en kort arbetsdag för mig och för barnen innebar denna fredagen LEDIG då de tillbringade dagen hemma hos bästaste farmor och farfar. 
 Helgen kommer att innehålla alltifrån middagsbesök av makens goá kusin och hennes lika goá familj, till en utflykt till vattenpalatset i Vänersborg. Ett ställe där både jag och maken varit några gånger när vi var yngre, men som vi inte varit med barnen. Tror de kommer älska det, vattendjur som de är :-)



Tillsist: Apropå kronprinsparets val av namn på sin nyfödda prinsessa , så  måste jag bara säga att de gjort ett fantastiskt val av namn. Det känns som de valde namn som de själva ville och inte vad pappa kungen och svenska folket förväntade sig.
 Nu önskar jag att alla paparazzis och annat löst folk från diverse tidningar tar hänsyn till de nyblivna föräldrarnas önskan om lugn och ro den första tiden!

KRAM OCH TREVLIG HELG, ALLA!


 

3 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Det vattenpalatset låter väldigt kul -brukar vara uppskattat! Ha en skön söndag!

Casa of Mia sa...

Kul att du hittade till mig så jag hittade till dig, kram

Nazima sa...

Japp, det var verkligen uppskattat, barnen ville inte åka hem, så det får nog bli en badutflykt snart igen!

Casa of Mia: Välkommen hit, hoppas du ska trivas!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails