lördag 14 januari 2012

Ljust och fräscht


Bild: www.svd.se


Go'förmiddag!

En helt ledig och lugn lördag tillsammans med lilla familjen under fötterna. Mannen och barnen är i väg till nära och kära för att låna ihopskridskor till de delar av familjen som inte äger ett par, då en skridskoutflykt till ishall står på schemat denna helgen.
Något som jag ser fram emot är att  Fredrik Lindström och Henrik Schyffert kommer till Göteborg med sin föreställning Ljust och fräscht där de skapat en show kring allt hets kring bostad och inredning, med massa humor (som jag har  förstått det).
Mannen kom över två biljetter så i mars kommer vi sitta i Scandinavium och förhoppningsvis få ett och annat skratt.
 Någon som sett showen???isåfall vad tyckte ni???
Nu ska jag ta tag i denna dag, lite småplock och kanske kakbak står på schemat.


KRAM PÅ ER!

2 kommentarer:

Coquina sa...

Vad skoj att se den i mars =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för dig som har barn =)

Postadress Torslanda sa...

Jag ska också se den i mars - ser verkligen fram emot det! Fick boken i julklapp och skrattade så att tårarna rann. Maken undrade vad jag läst: en bok om inredning . Är det sååå kul? ja.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails