tisdag 23 augusti 2011

House of Lola

 














Ganska snart ska jag få se och klämma på dessa kläder "live". En annan trevlig bloggvän har bjudit in mig på party och givetvis kunde jag inte låta bli att reka utbudet lite. Blev väldigt positivt överraskad och plånboken lever farligt, må jag säga!
De två översta klänningarna känns nästan givna till A, dock kan jag tycka att hon har väl mycket rosa i sin garderob så den röda blir nog ett bättre köp. Blir perfekt som kalas/Julklänning! 
Till lille K fanns det inte lika mycket som föll mig i smaken, men den långärmade t-shirten kommer passa fint, fast man vet ju aldrig, flera av kläderna kanske är ännu finare "live"?
Men, oj vad mycket fint det fanns till mamman i huset! Kjolen i baggy-stuk  känns som ett perfekt "jobb"-plagg, likaså tunikan, klänningen känns lite mer fest och lite plagg av den varan är ju heller aldrig fel!
Ha en skön tisdagskväll, alla!
KRAM

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails