tisdag 30 augusti 2011

En trevlig överraskning...

....I form av ett paket med detta innehåll väntade på mig när jag kom hem. Bläddrade lite i den förut och allt både ser och verkar vara supersmarrigt. eller vad sägs om spanska vitlöksräkor med toksting, eller varför inte flambera en steak Diane???
Boken är så fiffiigt upplagd att de olika kapitlen är ämnade för olika målgrupper som bl.a vuxenmys,TV-dinner, Barntillåtet, Grill-mys, Fullt fredags-ös. Alla kan helt enkelt hitta något.
Jag har en känsla av att flera av recepten i denna boken kommer gå varma under hösten fredagskvällar.
Så alla som älskar att fredagsmysa, vill äta gott och festligt och dessutom att det ska gå snabbt och att maten ska vara fin att se på;  säger jag bara köööp!!! ni lär inte bli besvikna Här kan ni beställa den, det gjorde jag!





Nu har jag endast två dagar kvar på den här jobbveckan. Har tagit ledigt på fredagen för att kunna på begravningen av fina vännen T, som lämnade oss alldeles för tidigt.
 Du är saknad av oss alla och vi kommer alltid minnas dig med värme .

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails