lördag 3 september 2011

En trevlig kväll


Häromkvällen kom jag mig iväg på ett mycket trevligt House of Lola- party hemma hos trevliga bloggvännen J. 
Tusen tack för en  härlig kväll med god fika på din fina altan och många trevliga människor och inte minst all kul shopping. Länge stod jag och velade med orderbladet, men till slut blev det detta som ni ser ovan. Heavenskirt till mig och Angel dress crystal red till min stora A. Kjolen kommer garanterat bli en stor favorit på höstens alla kalas och andra tillställningar, likaså klänningen till A.
Det lär  iallafall inte bli sista gången jag handlar något från, House of Lola den saken är klar.
Det enda jag kunde sakna lite var kläder som passade min lilla prins, visst fanns det en hel del snyggt, men jag kände att det inte passade honom åldersmässigt, mer för killar i 4-5årsåldern och uppåt, men snart så är han där han med :-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails