måndag 25 juli 2011

Kalas och fest hela lördagen lång


Go´kväll!

Måndag kväll och äntligen lite tid för att uppdatera. Mannen är på vift med jobbet och kommer inte hem förräns på fredag, barnen sover sött i sina sänger och här sitter jag :)
Hela lördagen gick kalasandets tecken.
 Först ett jättemysigt barnkalas för vännernas lilla söttös L som fyllt hela 3 år. Det firades med paket, grillade hamburgare, korv m.m och till efterätt , marängtårta med glass ,mmmmm....va gott!!!!

Mina älsklingar på barnkalas....





Den smarriga efterättstårtan....


Sötaste nyblivna 3-åringen, alltid med något bus eller glatt upptåg på G....


Efter en liten mellanlandning hemma, bar det senare av till grannarna (och vännerna) för lite grillknytis.
Maken gjorde en potatissallad som inte är av denna världen, efter sin mammas recept, himmel vad god den är. Har man väl ätit den, är man inte så sugen på köpesallad, om man säger så. Sedan grillades det för glatta livet.
 Till dessert blev det sega chokladrutor med vispgrädde, tokgott det med, gottegris som man är.
Idag har regnet formligen öst ner hela långan dagen och vi har mestadels varit inne och myst, avverkat sagoböcker i långa rader, filmmys m.m
 Imorgon hoppas vi på bättre väder så vi kan åka på en liten utflykt, och kanske ta med lite fika. Ska bara klura ut vart vi ska åka.
Är även extra glad idag då jag igårkväll den eftlängtade budgivningen på Tradera.
Berättar  VAD jag vann senare, för nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig och läsa lite innan John Blund dyker upp...
KRAM







Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails