fredag 8 juli 2011

Det kom ett brev.........

Egentligen borde jag fixa färdigt efterätten till morgondagens 30-års middag  för maken imorgon, men slänger som hastigast in ett lite hej innan jag fortsätter....
Jag, och garanterat fler med mig älskar bröllop och allt det som hör till. Nu är jag ju gift sedan 9 år och inga som helst planer på att göra om det igen , men äran i  att få vara gäst finns det inga begränsningar. Och det är precis vad jag och mannen ska få vara i September då yngste kusinen i makens kusinskara säger JA till sin söta och goá S.
 Det ska bli så roligt! Så nu har jag redan börjat fundera på vad jag ska ha på mig. Hade varit roligt att fynda någon klänning från Odd Molly. Deras är något utöver det vanliga, right?
Kram så länge





Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails