lördag 7 maj 2011

Efterlysning

Bild: http://www.alltommac.se/

Go´kväll!
Sitter och kikar på TV4:s nya lördagsunderhållning "Kvällen är din". Vilket program! kommer definitivt att följa detta många lördagskvällar framöver. Det är inte glångt till tårarna för min del, lättrörd som man är.

Nu börjar det även dra ihop sig för min lilla tripp upp till huvudstaden.
Anledningen till att jag gör denna lilla helgresa kan du läsa mer om HÄR!. Därför efterlyser jag tips på trevlig shopping främst inom mode och inredning.
 Är väldigt förtjust i det amerikanska klädmärket GAP. De har massor av fint till både vuxna och barn.
 "Upptäckte" det under en USA-resa för flera år sedan ,men har ännu inte hittat någon återförsäljare av dett underbara märke i Sverige. Har bara hittat utländska webbshoppar, men jag är lite feg och vågar inte riktigt beställa därifrån. Därför ställer jag frågan till er om ni vet någon butik i Stockholm som är återförsäljare av GAP????


Nu ska jag fortsätta njuta av "Kvällen är din" och vänta in maken som är på lite roligheter för två nyblivna 30-åringar i kompiskretsen.
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll, alla!!!!
KRAM

1 kommentar:

Bella sa...

Så trevligt med en tripp till Stockholm och spännande att få träffa andra som har samma ursprung som man själv och som själva blivit adopterade. Hoppas och tror att det kommer bli ett riktigt givande möte för dig.

Kan tänka mig att det kan bli en lite kluven känsla att ha sina föräldrar och sitt liv här och eftersom du kom hit som så liten så har du väl knappast några minnen från ditt födelseland, men ursprunget finns ju där. Jag vet faktiskt inte alls hur jag skulle tänkt och känt...

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med tips på om det finna någon återförsäljare, hoppas på att du får bättre svar från någon annnan!

Trevlig helg!

Kramar Bella

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails