onsdag 9 mars 2011

Våren var god dröj och IKEA efter jobbet

Ack så vi bedragit oss om att våren var i antågande. Ute snöar det så nog är det vinter fortfarande, tyvärr!? Jag är glad och nöjd så länge det är snöfritt på lillprinsens 2-årsdag den 21:e, för det var det förra året och då hade vråen kommit på allvar så smått.

Vår eller ej. I eftermiddag efter jobbet tänkte jag bege mig till IKEA  för att inhandla de sista födelsedagspresenterna åt vår lille blivande 2-åring. IKEAS barnavdelning är  helt klart underskattad vad beträffar leksaker och annat kul till barn.
När jag ändå är "på plats" tänkte jag "uppgradera" våra vardagsdricksglas, tillbringare och kaffemuggar. Finns så himla mycket fint, men dessa blev mina favoriter. Sedan är jag sugen på ljustaken i tre delar (nederst på bilden). Får se senare vad jag kommer hemdragandes med!

2 kommentarer:

Mia sa...

Löv Ikea!!!

Marias Collage sa...

Våren kommer nästa vecka :)
Ikea är roligt-har inte varit där på evigheters evighet så det är snart dags! Ha en bra dag :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails