tisdag 23 november 2010

Nå´t skoj får man ha när man är hemma och Vabbar....

Att jag gillar elefantmönstrat när det kommer till inredning är ingen direkt nyhet.
Dessa askar/förvaringsboxar från Frapp har jag haft på span väldigt länge, men det var först ikväll jag gjorde slag i saken och klickade hem  två egna exemplar.
A älskar ju som bekant rosa och lille K:s rum är ju inrett i vitt, men med mycket detaljer i grönt så färgvalen var liksom givna.
Nu återstår bara frågan om de ska dom i julklapp eller om jag inte kan "hålla mig" och sätter upp dom i deras rum redan FÖRE Jul....





Den blåsiga och snöiga tisdag har verkligen gått i slappandets tecken. Allt för att Gosetösen ska bli feberfri och bli av med sin eländiga hosta. En som nog tyckte det var väl slappt  här hemma var lillprinsen.
 Eftersom A inte är helt redo för förskolan än blir det en VAB-dag till, sedan är jag ju i "vanlig ordning" ledig både torsdag och fredag som jag brukar vara var tredje vecka.
Dock får lille K gå till förskolan en kort stund imorgon och leka av sig lite....
Om A är tillräckligt pigg ska vi röja  och städa hennes rum och om vi hinner kanske börja baka julgodis.
Till helgen är det ju redan 1:a advent och sedan vet vi ju alla hur stressigt det blir med julklappar som ska köpas, lussefirande på förskolan , glöggmingel, julfester etc. Så det är bäst att passa på när det än så länge är lugnt....
Ha en fin tisdagskväll, alla!

1 kommentar:

Postadress Torslanda sa...

De där boxarna är så fina. Älskar också elefanterna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails