torsdag 25 november 2010

Jag har världens finaste make!

Gissa om jag blev överraskad när dom ringde från den lokala blomsterhandeln här i närheten och bad om min adress. Knappt en timme senare kom den här vackra bukett med tillhörande liten ask med chokladpraliner hem till mig.
 En underbart söt hälsning från min älskade make.
Jag blev oerhört glad och rörd eftersom vi på förmiddagen talats vid och jag kände att det vart lite segt att vara hemma och VABBA, speciellt med en liten kille som har världens spring i benen.
Tack min älskade Christian för att just DU vill vara gift med mig och en fantastiskt underbar pappa till våra små skrottar. 
JAG ÄLSKAR DIG!!!!!



1 kommentar:

Jenny sa...

Gulligt!! ni är så fina i hop!! TA VARA på honom!! och ta hand om varandra! kramen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails