onsdag 13 oktober 2010

Höstens "vill ha" i kläd- och skoväg

Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade och det har sin naturliga förklaring: TIDSBRIST!
Mannen är iväg på jobbresa till Tyskland denna veckan och därav har man fått sköta hela ruljangsen själv, med lämning och hämtning på förskolan, hem fixa middag i turbofart, natta barn och så samma visa dagen därpå. Nu "lyxade" jag till det dock och tog mig ledigt idag. Annars skulle jag "bara" varit ledig torsdag fredag , men nu blev alltså arbetsveckan väldigt kort!
Har suttit och kikat runt på olika butikers höstnyheter. Hur
 roligt det än är att shoppa barnkläder till mina små skrottar så är det allt kul att unna sig något snyggt till sig själv ochså. I höst tänker jag unna mig en ny vinterjacka, inte en dag för tidigt!
Jag gillar den lite mer sportiga/fritids- stilen på ytterkläder, och köper i stort sett alltid mina vinterjackor på Stadium eller Intersport. Everest har mycket fint i sitt sortiment nu, och denna jacka fastnade jag för och kommer införskaffas inom en väldigt snar framtid:
Bild:www.stadium.se
Sedan har jag ju blivit "förälskad" i Odd Mollys helt underbara plagg, speciellt Lovely knit koftan som funnits i deras sortiment i flera år, men ändå"gångbar" år efter år.  Måste helt enkelt införskaffas denna sänsong!
Bild:http://www.ajabajakids.com/

Ett par nya, snygga stövlar är något som jag unnar mig varje höst och dessa finingar stötte jag på inne på Skopunkten. Perfekt ihop med leggings och en tunika/klänning eller ett par tajta jeans nerstoppade i stövlarna.


Bild:www.skopunkten.se



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails