söndag 24 januari 2010

AVATAR

En film jag hemskt vill se snarast är denna! Avatar.
Av någon underlig anledning så har jag börjat förstå tjusningen med Science fiction-filmer , så denna måste ses snarast.
Att det är James Cameron som var inblandad i bl.a Titanic och så även i denna, gör ju inte det hela sämre.
Enda "abert" som kan stoppa ett biobesök är min lilla son som vi tyvärr än så länge
inte kan lämna bort mer än max ett par timmar då han hemskt gärna vill ammas en del fortfarande.
Men nu har han smått börjat förstå att vanlig mat är gott det med!
Denna film är vad jag förstått, rätt lång, sedan så har vi ju ca. 45 minuters bilresa till biografen ochså! men, men min tid kommer väl den med.
Dock verkar Avatar vara en sådan film som gör sig allra, allra bäst på bio, så man får ju hoppas att det blir en långkörare på biograferna så vi kan se den på bio någon gång under våren. Någon som sett den? vad tyckte ni?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails