torsdag 29 oktober 2009

En mysig dag med en trevlig överraskning

I och med att det är höstlovsvecka denna veckan så tycker jag att Alidusen ochså skulle känna att det var det trots att hon"bara"går 15h på förskolan. Sagt och gjort, idag fick hon alltså vara ledig.
Eftersom vi missat en gång på babysimmet, fick vi ta igen det idag, så vad kunde vara bättre för Alida än att spendera några timmar tillsammans med farmor, farfar och farbröderna, under tiden Knut och jag åkte på babysim. Återigen tack vare höstlovet var farmor"ledig¨" från jobbet och ville mer än gärna passa Alida under tiden.
Babysimmet var som vanligt jättemysigt och Knut verkligen älskar det. Synd bara att kurserna är så dyra, annars hade jag gladeligen fortsatt, men,men....
Efter simmet åkte jag och Knut till Maxi för att handla lite, och sprang på en "gammal" vän och hennes två barn, som jag inte träffat på över 1 år.
Helt plötsligt blev jag och Knut spontaninbjudna på fika hemma hos henne. Det var verkligen en trevlig överraskning att få träffa henne igen. Vi har båda haft så mycket på varsitt håll med flytt till hus, nytt jobb, barnfödande etc, så vi hade verkligen massor att ta igen.... Tack M!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails