måndag 30 juni 2014

3 DAGAR KVAR...


En bricka  från ljuvliga Svenskt Tenn kommer lastad med bubbel och smarrigt tilltugg, som vi bjöd på när vi hade middagsgäster för ett tag sedan. Tror faktiskt det får bli lite bubbel till helgen...



Go´ kväll fina!

Nu har jag börjat nedräkningen på riktigt. Nedräkningen till semestern. Tre ynka arbetsdagar är det kvar och de kommer swischa förbi!
I hela fem veckor är det meningen att jag ska koppla bort allt vad jobb heter, softa och ha massor av härlig familjetid. Vi har inte så värst mycket inbokat utan fokuserar på att bara må gott tillsammans.
Till helgen ska vi fira med lite bubbel och trerätters att vi båda har semester, maken startade redan sin idag.
Nu är jag dock så trött att jag borde tänka på refrängen.


KRAM OCH GODNATT!


2 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Åh så härligt! Min semester har redan börjat och jag njuter verkligen! Eller är egentligen f-ledig fast det är fint det också :)

Nazima sa...

Underbart! Min man är ochså f-ledig denna veckan bäst att utnyttja möjligheten innan den försvinner, i och med våra blivande 8-åringar.
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails