onsdag 5 juni 2013

Maison Belle och stundande långhelg


Igår fick jag äntligen tummen ur och åkte och löste ut mitt paket från Ellis corner.
De hade finfina rabatter på stora delar av sortimentet, vilket jag inte var sen att nappa på.
Favoritdiskmedlet från Maison Belle är nästan slut, och som ni ser blev det en ny hemklickad.


God morgon mitt i veckan och lill-lördag!

För många, (min man inkluderad) är det veckans sista arbetsdag. En långhelg står för dörren, underbart! För vår del väntar grillkväll med stora A:s förskoleklass ikväll, och resten av helgen kantas av kalasande och annat kul, uppblandat med lite skönt hemmahäng. Gillar, gillar, gillar!
Vad har ni andra för planer inför långhelgen?

KRAM


2 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Så härligt med långledighet så här på försommaren! Vi har en oplanerad långhelg. Så skönt! Och solen skiner.

Nazima sa...

Hoppas ni hade en härlig långhelg!
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails