söndag 9 juni 2013

Datorstrul och nybliven läkare



Numera kan jag med stolthet säga att jag har en svåger som är läkare. Goa svåger S tog sin läkarexamen nyligen och i torsdags på Sveriges nationaldag firade han detta med nära och kära....


Vi bjöds  på smarrig mat i form av räkpaj som är en av svärmors "paradrätter" ska tigga till mig receptet och dela med mig till er!



Massa gott på tallriken!


S  trevliga svärmor hade bakat en smaskig jordgubbstårta med (vad jag gissar) hemgjord citronmarmelad som en av fyllningarna, jättegott, då jag älskar efterrätter med citron.

God kväll vänner!

På grund av lite datorstrul, blev det en ofrivillig bloggpaus under helgen, som det kan bli ibland. Men nu är jag på banan igen!
Ny vecka och inte vilken vecka som helst utan skolavslutning för vår äldsta skrutta, som går ut förskoleklassen. 
Hejdå lediga dagar och hej obligatorisk skolgång till hösten.
Men först en lång , skön och förhoppnigsvis varm sommar framför fötterna.

KRAM

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails