söndag 21 april 2013

Heldag i Kungsbacka och lite Ittalakärlek

Go ´söndagskväll bloggisar!

Gissa om jag är helt slut efter en heldag på Freeport samt Kungsmässan. Barnen var i stort behov av vår -och sommarkläder och även till viss del vi vuxna, även om det inte blev lika mycket till oss i just klädväg.
Eftersom jag bara tokälskar finska Ittalas design så kunde jag som vanligt inte undvika den outleten. 
Jag brukar alltid köpa på mig Marimekkoservetter och någon kivilykta eller Marimekkoskål där. 
Just idag blev det  två stycken Kasthelmi-lyktor, som jag velat ha ända sedan de kom ut på marknaden men inte unnat mig att köpa, men är man på en outlet så är man, och billigare blir det ju ochså där.


Att jag är en sucker av servetter och då en speciell förkärlek för just Marimekkoservetter, vet ni nig vid det här laget. Har en hylla i köket  enbart med servetter, och har jag inte en speciell anledning att duka fint med servetter så hittar jag på en.



Nu återstår bara frågan var dessa skönheter ska få pryda hemmet?
Det tåls nog att tänka på....


Nu är det läggdags för den här bloggerskan. Upp tidigt imorgon för att skjutsa stora A till skolbussen, och sedan lite annat på agendan!

Ses framöver, vänner!

KRAM

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails