fredag 18 januari 2013

Hemklickat och helgplaner


Bilder: www.hm.com

Gissar att fler än jag fick H.M-katalogen i brevlådan för några veckor sedan. Fanns ju hur mycket fint som helst både till barnen och mig. Nu kunde jag inte hålla mig längre utan klickade hem lite, bl.a ett nytt, fräscht kuddfodral. Tänk vad mycket lite textilier kan göra  för att förrändra hemma! 
 Stundande vår/sommar, (även om den känns avlägsen med all snö utanför fönstret), betyder nya ballerinor för min del. Bor formligen dessa sköna skor, och i år blev det för första gången inköp av ett par bruna!




Goddagens!

Fredag och allt. Ikväll blir det fredagsmys med makens hemgjorda Clubsandwich. Längtar!  Faktum är att jag inte kommer stå framför spisen speciellt mycket i helgen.
 Imorgon ska han baka pizza till middag åt sin familj.
En helg utan att inte få laga eller baka något, känns lite främmande, får bli kakbak eller dessertlagande istället!

Önskar er alla en härlig helg vad ni nu kan tänkas hitta på. Här blir det familjemys i mängder, och på hemmaplan hela helgen!

KRAM PÅ ER!

1 kommentar:

Postadress Torslanda sa...

Låter som en bra helg! Ha en riktigt fin fredagskväll!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails