söndag 4 november 2012

Underbara långhelg.....

Goḱväll!

 
Söndag kväll och en härlig långhelg är till ända. Helgen för denna familjen startade redan på torsdag kväll då maken tog en semesterdag på fredagen. Underbart! Helgen har innehållit alltifrån;


  • IKEA-besök, hittade som vanligt lite för mycket, men till min besvikelse var inte julpyntet så väldans mycket att hänga i granen ;-)
  •  Lunchbesök av goa vännerna M & M och deras nyfödda lilla skrutta. Känns otroligt att våra skrottar varit så små. Barnen tyckte det var hur mysigt som helst och ville gosa och klappa den lilla.
  • Ett par timmar på stan (utan man och barn) innan jag mötte upp mina fina vänner J och M för en god middag på Bamboo fylld med god mat och inte minst massa snack. Åh, vad jag saknat dessa två!!!
Hemmafix och Zumba för att avsluta med nya serien  ( på dvd)  Walking dead.Riktigt scary, men spännande!


Dessa kakor bjöd vi på till kaffet/thét efter lunchen i lördags. Mjuk pepparkaka samt kladdmuffins med en klick Philadelphia Marabou. Perfekt att Dekorera kakor och tårtor med!  
Cupcakesformarna i form av kaffekoppar fick jag av mina kära svärföräldrar när jag fyllde år. Gissar att det inte är sista gången jag vare sig bakar cupcakes eller pannacotta i dessa!

2 kommentarer:

Karin sa...

Lät ju bara hur gott som helst och vilken mysig helg ni haft också. Härligt!

Nazima sa...

Ja, supermysigt för hela slanten! Det är såna helhet msn lever länge på! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails