torsdag 8 november 2012

Humanity bracelet

Ja, jag vet att jag är lite sen i svängarna, men i somras "upptäckte" jag de superfina Humanity armbanden. Härliga färger och passar dessutom till det mesta i klädväg. Mitt första Humanity-armband köpte jag på GeKås Ullared för mindre än halva priset. 
Campadre hade nyligen Kampanj på dessa armband och jag lyckades klicka hem ett armband till mig.Är du inte medlem på Campadre så bli det. Finns en hel del man kan fynda där. Klicka här för att bli medlem!
Känns förresten väldigt bra med just dessa, eftersom 25% av intäkterna på dessa armband går till välgörande ändamål. Hurra!

Samtliga bilder i collaget är lånade från www.countrydreams.se

Det bruna armbandet är på väg hem till mig och det rosa har jag sedan tidigare och det i metallic är jag lite sugen på att klicka hem. Kanske en liten julklapp till mig själv?!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails