onsdag 12 september 2012

Oj,oj,oj

Go'onsdagskväll!

Nyss hemkommen från ett supertrevligt Pomp de Lux-partaj hos goá kusinen. 
Kan säga att det blev en del plagg till barnen. Tur är att de inte hör till de dyraste barklädesmärkena, utan man kan faktiskt shoppa med hyfsat gott samvete utan att det gör alltför stora hål i plånboken. Jag ursäktar mig med att de faktiskt är i behov av nya kläder, speciellt lille K!

Till stora A blev det detta:

 Denna mjuka , goa och oversized tröja/tunika, perfekt till skola/fritids i höst!

 Ett par shorts att ha till tröjan/tunikan. Ångrar lite att jag inte köpte bruna strumpbyxor till, men det finns antagligen på närmaste Lindex/H.M!

 Och tillsist, Till Jul och  nyårsafton. Denna underbara klänning. Nu vet alla vad A har på sig då!
Ska bara hitta någon fin cardigan/kofta att ha över!

Till lille K blev det detta:

 En cool jeansskjorta i bästa "Emil- stil", Blir nog fint till Jul!
 Ett par söta chinos att ha till skjortan!

Slutligen en mjuk och go tröja!

Samtliga bilder är lånade från www.pompdelux.se



 Idag fick jag även hem min fina leverans från House of Lola. Älskar min kofta och leggingsen!
 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina vännen. Barnen kommer bli sååå söta

Kram Sofia

Nazima sa...

Tack, going!!! Hoppas vi ses snart! Kram

Nazima sa...

Tack, going!!! Hoppas vi ses snart! Kram

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Kul med shoppping!! Och så fina kläder barnen får!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails