söndag 10 juni 2012

Till sommaren - Mat för många

Att jag i det närmaste samlar på kokböcker är nog ingen större nyhet, va?!
 Ingen blev gladare än jag när jag slank in på bokhandeln på "vårt" torg och såg att det var kanonerbjudande Lisa Lemkes senaste bok  Till sommaren- Mat för många
 Denna  har jag varit grymt sugen på att införskaffa ända sedan jag hörde talas om den. Fanstastiska bilder, och mycket som lät smarrigt, tycker jag.
 Känns som denna bok kommer gå varm här i sommar, finns recept för nästan alla tillfällen; grillkvällen ,brunchen, coctailpartyt eller helt enkelt bara sommarkalaset! 
Kan verkligen rekommendera denna bok till alla som liksom jag älskar att stå i köket och trolla fram diverse smarrigheter i mat -och bakväg!



Löp å köp!!!!

3 kommentarer:

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Denna har jag med:-)

Nazima sa...

Visst är den mysig!!!!? vill laga nästan allt i den boken!
Kram

Postadress Torslanda sa...

Den är såååå fin. Fotografen är en gammal vän till mig - så otroligt duktig!!!
Storanholm säteri stänger under sommaren tror jag. Vill minnnas att det var så förrasommaren. Kolla på hemisdan eller Facebook. Lite synd flr jagvtror att många vill åka dit under sommaren. Just nu är det öppet tors kväll, fre em och lördag.

Ha en fin start på veckan du också!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails