söndag 6 maj 2012

Soliga, kyliga söndag med kosläpp på schemat

Go'kväll!

Hoppas ni haft  fin helg. Det har jag haft. Massa tid och mys med familjen. Underbart! 
Idag packade vi utflyktsryggsäcken med gott fika och promenerade bort till en bondgård på vår lilla ö för att barnen skulle få bevittnas sitt livs första kosläpp.
Vädret hade vi tur med, även om det har varit riktiga kylslagna vindar här idag. Bjuder på några bilder från idag:






Nu: Snart måndag och en ny arbetsvecka som är en HEL! Nästa vecka blir det endast två arbetsdagar för min del, härligt!


Godnatt på er!

2 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Visst var det härligt även om vindarna var riktigt kalla! Roligt att jag inspirerar lite med trädgården. Skulle vara roligt att se fler bilder från er trädgård. Ha en fin vecka.

Nazima sa...

Ja, jag har fått jättemkt. inspiration från dig, då vi ju båda har berg på våra villatomter. Har lite bilder på lut som ska komma upp under veckan, bl.a en plantering som är rätt lik den ni har med dekorsten i en klippskreva, tror jag.
Kram och ha en fin vecka du med!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails