tisdag 24 april 2012

Rut m.fl.....

.....Är ett svenskt klädmärke som är rätt nytt för min del. I helgen premiärköptes första plagget därifrån och det belev ett par röda jeggings som jag så länge varit ute efter.
 Enda kruxet är att jag måste lägga upp dem, då jag inte är särskilt lång, men eftersom jag letat så länge efter ett par knallröda byxor och hel plöstsligt sprang jag på några i min storlek, så kunde jag liksom inte låt bli att slå till.


Känns som de kommer att användas flitigt denna vår/sommar,  perfekt till en ljus tunika och ett par ballerinaskor, och våren är räddad!

4 kommentarer:

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Åh, jag gillar Rut!! Snygga kläder och helt ok priser!! Brukar kika in på Labelle, de har Rut:-)

Anonym sa...

Snyggt med röda passar så bra på sommaren. Det är alltid så tråkigt att få klippa av och fålla byxor ,jag är inte hellre så lång.

Bella sa...

Snyggt och fräscht med röda byxor till sommaren!! Hoppas du kommer trivas i dem :)

Kramar Bella

Nazima sa...

Ett fridfullt hem: Tack för tipset, då behöver man inte åka ända ner till götet för att shoppa Rut-kläder,bara att åka ner till torget:-)

Anonym:Japp, inte jättekul att lägga upp byxor, var dock ett tag sedan jag behövde det nu ,för det finns bättre utbud för oss kortare nuförtiden .

Bella: Japp,och just rött finns ju en hel del fint ute att kombinera med.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails