måndag 26 mars 2012

Nytt till fossingarna



Mitt livs första Converse är inhandlade!
Kommer bli en given  favorit i vår/sommar ihop med jeggings och tunika eller kjol/klänning och leggings.

Minns ni att jag för inte så längesedan skrev om ett eventuellt inköp av ett par Converse?! 
Efter att ha kikat runt i både utländska och svenska nätshoppar och backat för ett eventuellt inköp pga. priset sprang jag på  dessa i sportaffären på "vårt" torg.
 Inte nog med att jag kunde prova dem i en fysisk butik och alla fördelar med det, och färgen jag allra helst ville ha fanns i min storlek, så var det dessutom billigare! *Happy*

KRAM PÅ ER ALLA OCH HA EN FIN MÅNDAG!

3 kommentarer:

Små troll och kärlekar sa...

Superbra! Du kommer vara så snygg i vår/sommar

Kram

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Grattis till första köpet av en underbar sko! Ja iaf om du frågar mig:-)

Så snygga är dina grå!!!

En helt vanlig mamma sa...

Grattis till fyndet!!! Gillar inte själv skorna men är avis på de som gör. Kram

Gadgeten innehöll ett fel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails