fredag 2 mars 2012

Helg igen!

Jaha, så vart det helg, IGEN! Och lika härligt är det som alltid med fredag.
Här blir det fredagsmys i vanlig ordning. 
Min älskade bättre äkta hälft är äntligen hemma igen efter några dagars jobbresa.  
Hoppas på en lugn och skön helg. Dansskola för A och sedan barnteater med farmor för bägge barnen. Själv blir det ett besök hos frisören för min del. Klippning och lite slingor kanske?
 Vardagslyx för mig att köpa med mig en bukett färska blommor att fira  in helgen med. 
Bjuder er på en bild på förra helgen blomsterbukett.
Förra fredagen inhandlades en bukett is-rosa rosor, heelt underbara!



KRAM OCH TREVLIG HLEG PÅ ER ALLA!

3 kommentarer:

ETT FRIDFULLT HEM sa...

åh,så fina blommor!!

Jag missade ditt klädparty. Förlåt, jag glömde helt bort.

En helt vanlig mamma sa...

Ska också börja unna mig lite blommor!

Trevlig helg!!!!

MiaC sa...

Hej tjejen, ljuvliga rosor... hos mig står det just nu ett gäng tulpaner i ungefär samma färg... I lööv =) Kram på dig.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails