torsdag 17 november 2011

Julpyssel, check!


Bilder: www.panduro.se 


Sugen på att julpyssla med A, samt pyssla ihop julkort, klickade jag hem en materialsats för att göra färgglada tomtar samt en packe kartongark till julkortspysslet.
Tror att både mor och dotter kommer att få en riktigt mysig pysselstund. 
Gillar verkligen Panduro och deras gigantiska utbud av bra pysselamaterial. 
Det får mig osökt att längta tills när vår källarvåning är klar. I ett av rummen ska vi nämligen inreda som just pyssel/hobby/gästrum. Jag drömmer redan om vilken fin ordning jag ska ha bland mina pysselsaker. Tänk att inte behöva packa upp lådor och sätta sig vid köksbordet för att pyssla, utan istället ha allt på en bestämd plats i ett bestämt rum, och bara kunna gå ner dit och pyssla och kanske sy*ler*.
 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails