tisdag 18 oktober 2011

Tupperware






Go´ kväll!

Precis hemkommen från ett trevligt plastparty hemma hos goá vännen S. Hade intentionen att inte köpa något då jag tycker Tupperwares produkter är alldeles för dyra, men visst föll även jag dit. Valet föll på en lökhackare, lite mindre modell än den på bilden, dock. Så nu ska även jag kunna hacka lök utan att tårarna sprutar och man ser ut som en panda efteråt , *s*.

Två långa arbetsdagar och kvällar  börjar ta ut sin rätt, saknar mina små älsklingar oerhört mycket och det ska bli så mysigt att hämta dem på förskolan imorgon  och sedan åka hem laga en god middag åt dem och bara mysa innan läggdags.
På torsdag och fredag slutar jag tidigt vilket innebär att helgen kan börja lite tidigare, längtar!
Ha en fin onsdag nu, allihop!
KRAM

4 kommentarer:

Mamma Mia sa...

Jag har oxå en sådan, precis som den på bilden. Helt suverän att hacka lök i. Champinjoner blir nog oxå lika bra att hacka smått att lägga i köttfärsåsen för dem som inte gillar champinjoner. Gjorde guacemola *stavas?* och det blev super-
Inte godkänt att hacka grönsaker till tacos. alldeles för slappigt.
Du kommer säkert att gilla din hackare.
Är du duktig att planera veckans middagar eller spontan handlar du från dag till dag?
Mamma Mia

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Åh, berätta gärna vad du tycker om hackaren sen!
Själv står jag och velar med löken iklädd solbrillor, allt för att slippa dessa rinnande ögon:-)

En helt vanlig mamma sa...

Har den förra modellen och den är super den med, du kommer inte bli besviken;)

Bella sa...

Tupperware är ju inte de billigaste, men kvaliten är bra så jag hoppas att du blir nöjd med din lökhackare och att du får en bra avslutning på veckan!

Kramar Bella

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails