tisdag 4 oktober 2011

Buzzat om Allas




 Jag är som flera av er vet med i buzzador och får därmed testa lite olika produkter som jag ska marknadsföra för min omgivning. Vill du ochså bli en Buzzador, klicka här!
Nu senast har jag fått möjligheten att få hem 5 nummer av Allas veckotidning, en tidning som innehåller  alltifrån smarriga recept till fängslande läsning, inredning, mode och skönhet. 

Mer om Allas veckotidning:


"Kreativ, färgsprakande och mångsidig! Allas bjuder
på inspirerande tips, intressant läsning, hälsa och
roligt mode – men också skön avkoppling mitt i veckan.

Veckotidningen bjuder till exempel på krönikor av några
av Sveriges bästa krönikörer och spännande noveller.
Dessutom innehåller varje nummer en stor korsordsbila-
ga med lätta och roliga kryss – alltid på riktigt korsords-
papper.
Hela 350 000 personer läser Allas varje vecka!"


 Allas veckotidning väcker en del härliga nostalgiska minnen hos mig.
Hemma hos mina morföräldrar fanns alltid mängder med tidningar som Allas, som jag gladeligen kastade mig över och läste när jag lärt mig läsa. 
När jag lätde mig läsa läste jag alltiffrån baksidan på mjölkpaketen till just veckotidningar!
Därför rekommenderar jag även ALLA under 75 år att faktiskt ge denna mysiga tidning en chans.

Nu är klockan sen igen och jag ska upp tidigt och jobba...
Go'natt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails