onsdag 12 oktober 2011

Belysning



Bilder: www.jotex.se


Med en tjej som numera har en alldeles egen arbetsplats på rummet så behövs det ju arbetsbelysning så att hon kan sitta där och rita och pyssla även om det inte är dagsljus. Hittade denna söta skrivbordslampa på Jotex för endast 99:-, om den håller måttet återstår att se. 
När jag ändå var i farten fick hon en ny liten lampa att ha sitt fönstret och till sist blev det lite julbelysning i form av denna risbelysning, jag valde en i silver, finns dock ej med på bilden.

Jag hoppas ni alla haft en skön dag vare sig ni jobbat, pluggat eller helt enkelt varit lediga. Vädret här på Västkusten har varit fantastiskt med sol och lite krispig höstkyla och jag har spenderat mestadels av dagen utomhus på mitt jobb.
  Imorgon slutar jag redan kl. 13 och på fredagen har jag tagit föräldrarledigt för att kunna få umgås med mina små älsklingar.
Ha en fin torsdag, alla!
KRAM 

3 kommentarer:

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Klart tjejen ska ha bra belysning! Skriv gärna vad du tyckte om lampan sedan och hur färgen var(de kan ju skilja en del ibland på bilderna).
Risbelysningen har vi fast inte från Jotex. Men de är jättemysiga!!

kram

En helt vanlig mamma sa...

Skrivbirdslampa är viktigt! Hoppas ni får en mysig fredag!!! Det ska vi ha;) kram



Det funkar bra på jobbet, segt att gå upp tidigt men känns skönt när kl är 2 och man får gå hem. Tack för att du frågar!

Kram

Bella sa...

Klart att tjejen ska ha bra belysning och du har ju fyndat en jättefinlampa i passande tjejfärg till bra pris :)

Hoppas du haft en skön ledig dag i det härliga höstvädret

Kramar Bella

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails