måndag 15 augusti 2011

Födelsedagen i bilder

Barnen var helnöjda över att få umgås med nära och kära. Riktigt mysigt tyckte dom det var att få gunga i hängmattan med "faster" Amanda.


 Lovade ju er att  berätta vad jag bjöd på när jag fyllde år i lördags. Det blev en pajbuffe´, med lax&spenatpaj, tacopaj, ost&skinkpaj samt salami&briepaj. Jättegott och smidigt att kunna förbereda några dagar innan och bara ta fram och värma i ugnen.
Ni får ursäkta mina orediggerade bilder. Maken räddade min dator från en smärre krasch och fick därför installera om ett nytt operativsystem, ett som jag inte är så van vid. Men skam den som ger sig.....




Till dessert blev det bärpaj med mazarinfyllning, serverat med vaniljsås samt mjölkchokladkaka med vispad grädde.



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails