måndag 27 juni 2011

Ska jag eller ska jag inte???

Go´kväll!
Äntligen verkar den riktiga sommarvärmen nått oss, underbart! Lagom till min snart stundande semester. (Nu är det endast 6 dagar,mindre än en VECKA kvar!). Hoppas sommarvärmen stannar även över mina semesterveckor.
Sitter och kikar runt efter något snyggt att ha på mig till sommarens stora "event". Maken och hans två kompisar fyller ju "gubbe" i sommar/höst och ska därför ha en gemensam fest och då kunde det ju vara roligt med något nytt  i klädväg.
Denna sötingen  från Odd Molly hittade jag på nelly.com och personligen tycker jag att den "andas" mig :-)
Är väldigt svag för ceriserosa och speciellt under sommarhalvåret,även om denna gott och väl passar minst lika bra i  höstgarderoben!
Nu ska jag bara motivera priset ochså. Ändå är inte denna i allra dyraste laget vad det beträffar Odd Mollys övriga sortiment....
Vad tycker ni???? är den värd att satsas på???


Nu är klockan som vanligt alldeles för mycket så nu är det sängläge som gäller här.
Kramar!

2 kommentarer:

En helt vanlig mamma Ulrika sa...

Man kan alltid motivera sig att skaffa odd eftersom du kan sälja den om du inte trivs i den och nästan få tillbaka pengarna. Go for it!

Kramkram

Postadress Torslanda sa...

OM du tycker att den "andas" du så är den rätt för dig :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails