måndag 13 juni 2011

Semester (för vissa)

Nästan en vecka utan någon uppdatering, usch och fy på mig. Får nog skylla på att det varit en del att fixa med även den här helgen. Barnkalas, storstädning+tvätt , båtisättning har präglat denna helg. 
Förutom  allt detta hanns det med att skåla in makens semester/föräldraledighet som sträcker sig över nästan 3 månader, JIPPIE!!!!
En annans semester börjar om nästan exakt 4 veckor, men det känns som de veckorna kommer att rusa iväg.
Hade en flaska Henkell Trocken i barskåpet som jag fick på min 30-årsdag, och det passade ju bra att korka upp den i fredags. Personligen tycker jag att Henkell är lite besk för min smak, jag gillar lite sötare, mousserande viner, men den  var ändå lite frisk och läskande i värmen.


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails