söndag 29 maj 2011

Härlig helg med Mors-dagsfirande

Go´kväll alla fina bloggisar!
Här på västkusten har regnet formligen öst ner, men vi har haft en mysig ändå. Lördagen bjöd på lite "måste-ha-shopping" inför det stundande bröllopet samt grill på kvällen.
Idag är det ju som bekant Mors dag, brukar ni fira det i ER familj eller struntar ni helt enkelt i det????
Här har vi firat det idag.Imorse blev jag uppvaktad  med paket på sängen (fick sovmorgon). Mina två små älsklingar kom bärnades på ett jättefint paket med sin pappa i släptåg. Paketet innehöll något som jag önskat mig ett bra tag; nämligen ett tårtfat från Bruka design!
Det blev dock inte ett i rosa som på bilden utan ett i grönt, det är ÄNNU  finare!
Efteråt bjöd min älskade man mig  på en underbart god frukost med bl.a äggröra och bacon,mmmm....
Senare på dagen fortsatte firandet hemma hos mina föräldrar, där mamsen bjöd på god smörgåstårta och sedan till fikat, moccatårta.  Och mer smörgåstårta blev det hos svärisarna på kvällen. Nu är det snart läge för sängen och ny arbetsvecka, som ju är extra kort, Tjohoo!!!
Kram på er alla!!!




Goood frukost!

Smarrig smörgåstårta toppad med räkor,lax och rostbiff m.m, heeelt i min smak!!!!


Tårtfatet från Bruka design, fast i grönt!

Moccatårta till fikat....


Glad mamma som precis firat sin 4:e Mors dag i ordningen....

2 kommentarer:

Johi sa...

Låter som en bra dag. Det tårtfaten har jag i vitt, står alltid framme med frukt på. Jag fick ett svart kylskåp! :-)

Kram

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Låter som en underbar dag!! Vad fin du är i håret!!
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails