fredag 21 januari 2011

Hej Fredag!





Huset är helgstädat och lugnet lägrar sig.
 Jag är alldeles för dålig på att unna mig själv färska blommor så idag blev det en tulpanbukett, bara åsynen av den gör att man längtar sig bort mot våren och allt mysigt man kan göra utomhus, pynta i trädgården, grilla (alltså inte bara grilla, för det har vi gjort även nu i smällkalla vinter)  och kunna sitta ute och äta, m.m. Listan kan göras kan göras lååång.
Helgen runt hörnet och för vår del bjuder den på lite blandad kompott alltifrån bröllop, till besök hos finaste syster som ligger på sjukhuset. Men ikväll blir det bara lugnt med tacos och sedan fredagstv och snacks i soffan....

Ha en riktigt skön fredagskväll!
TGIF!!!!!!!


1 kommentar:

Johi sa...

Bröllop! Vill jag med gå på! Jag unnar mig faktsikt färska blommor varje vecka, det är min lyx.

Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails