tisdag 18 januari 2011

Försmak av våren

Det har varit lite tunnsått med inredningsninläggen här på sista tiden. Men nu ska det bli ändring på det! Har en hel del planer gällande huset och trädgården som jag vill verkställa, att dessutom snön försvinner så sakteligen  och man börjar få lite vårkänslor gör det hela inte sämre direkt!
Lovade ju er att visa hur det blev med de nya gardinerna i vardagsrummet. Sedan fick ju kuddarna nya fodral och soffan en ny pläd i en ärtigt grön nyans. Så kort sagt är jag riktigt nöjd, om jag får säga det själv!


Gardinerna och pläden kommer från Jotex
Kuddfodralen från en av mina favoritbutiker när det gäller coola och roliga prylar till hemmet i götet, Lagerhaus
Den bruna kudden med elefanter kommer från Svenskt Tenn
Bordslöparen en gåva som vi fick i bröllopspresent
Ljuslyktorna kommer från vårt lokala "Ullared"




Idag har vi varit ute och njutit av solen. Barnen "premiärlekte" i sandlådan för säsongen och jag lapade sol, Underbart! Nu vill jag ha vår och ingen mer snö!
Ikväll väntar egentid i form av ett stärkande bodypump, ska bli underbart!
Kram på er alla!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails