tisdag 18 januari 2011

Egengjorda ordposters

Perlanlivings ordposters tilltalar mig. Vill ha, men så tänkte jag att egentligen kanske det inte är så svårt att göra såna själv.
Efter lite pysslande och fixande med olika typsnitt , måste jag säga att jag är hyfsat nöjd. Hade två fina fotoramar från iKEA liggandes hemma som kom väl till pass.
Nu är bara den stora frågan var dessa tavlor ska få sin plats?
Köket känns som det mest givna då den ena är "köksinspirerad", men var i köket?
Det tåls att fundera vidare på!



 Nu är det alldeles strax läggdags. är riktig mör i kroppen efter en timmes bodypump.
Innan jag fick barn tränade jag aerobic, step up och liknande minst 1-2 ggr i veckan.
Sedan kom jag ifrån det i och med att vi flyttade ifrån stan och sedan har jag nog mest skyllt på tidsbrist.
 Av min underbara make fick jag ett träningskort i julklapp och det har redan flitigt brukats. Det är riktigt lyxigt med lite egentid och få ta hand om sig själv.
Imorgon är dfet onsdag och halva veckan redan gjord, underbart!
Ha de fint, alla!
KRAM

3 kommentarer:

En helt vanlig mamma sa...

Jättefina tavlor. Har du testat
http://www.wordle.net/, där kan man göra mycket fint också.
Vart åker du o tränar, varekil?
kram

Postadress Torslanda sa...

Härligt att pyssla själv :) Och kul med träningen - hälsar en som inte har haft gymkort sedan jag gick barn...

Nazima sa...

Ulrika: tackar för tipset,måste kollas in :-) jag brukar åka antingen till Varekil eller S-sund beroende på om jag åker dit direkt efter jobbet.


Postadress Torslanda: Ja, verkligen! samma här, sist jag hade gymkort var våren -06, ett halvår innan min tös föddes...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails