onsdag 22 december 2010

Väsktips

Jag har slutat använda skötväska, men ändå behöver man ju något att stuva ner blöjor, underlägg, extrakläder och allt annat en 1,5-åring kan tänkas behöva.
Vår fina skötväska från Polarn. O Pyret har gjort "sitt", det känns lite onödigt att köpa  en ny. Ingen blev gladare än jag när jag sprang på denna lilla sötnosen på STADIUM idag. 99 riksdaler, det kallar jag FYND. Lagom stor är den ochså inte alls lika stor och otymplig som "riktiga" skötväskor. Allt som behövs och lite till fick rum.
Nöjd var ordet!!




På vägen till bilen passerade vi Cubus, en butik som jag ADRIG handlar kläder till någon annan än mig själv.
Tycker oftast deras barnkläder inte är något att hänga i (Jul)-granen. Men överraskad blev jag över stället med långärmade t-shirts där man fick 2 för 99:-. A fick den gråa med svarta ränder och K fick den svarta med vita ränder. Perfekt att ha under nu när det är så kallt ute. Sedan insåg jag att jag behövde nya strumpbyxor till Julafton så det fick ochså följa med hem.
Ha en underbar onsdagskväll alla!
Da´n, före da´n före doppareda´n....



1 kommentar:

En helt vanlig mamma sa...

meddela gärna vad du tycker efter tvätt och använding ett tag. Tyvärr har jag dålig erfarnehet av deras kläder....kram kram och god jul

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails